2008. március 27.

Szabadság,

szerelem, e kettő kell nekem - mondja Petőfi. Szabadság, szerelem és nem fordítva. Először a szabadság, utána a szerelem. Mennyire igaza van! Hisz szeretni is csak szabadon lehet, és az igazi szerelem egyben a legnagyobb szabadság. Persze, ez attól függ, ki mit ért a szabadság illetve szerelem fogalmán... (?)

"Kedvesem
én annyit kerestelek
annyit kerestelek
hogy már majdnem elfeledtem emberül élni
annyit kerestelek
hogy lelkemre bütykösödött a bánat
annyit kerestelek
hogy kezdtem elveszíteni a hitet önmagamban
lépteid nyomát
kutattam kiégett szemmel
borzongó fasorokban
felhők csücskében
künn a harctereken
és benn a gázkamrákban
a te neved véstem az akasztófák gerendáiba is
mert tudtam hogy újjászülsz
hogy megtalálsz
mert megtalállak
Kedvesem
annyit kerestelek
hogy már majdnem elfeledtem örülni
mint a mindig-éhes gyermek
annyit kerestelek
hogy megköszönjem neked
a legszebb legtisztább szerelmet" Szilágyi Domokos: Szerelmes versek a Szabadsághoz-részlet

Dans Me to the End of Love by Leonard Cohen a YouTube-on :)

Kedves álmot avagy mosolygós ébredést! Legyen veszettül szép a napod, s az enyém is. Az.

2 megjegyzés:

Attila írta...

I will do my all to dance w. you

Attila írta...

Nekem is irhatsz a blogon, a sajátomon, Attilára katt, maj Kökény:D

irhatsz ha éppen van hozzávalod:)
idö. kedv. türelem. mondanivaló. vagy éppen megérdemlem. :D