2008. december 3.

jelöltkutatás

Talán tudod, hogy üzlet- vagy helyesebben fogalmazva életépítéssel foglalkozom (lásd Az én Ökonetem c. bejegyzést). A cégünk felkínált egy jutalomutat azoknak az üzlettársaknak, akik január végéig 45 olyan személyt találnak, akik élni kívánnak a cégünk nyújtotta lehetőségekkel. A jutalomút egy all inclusive földközi tengeri nyaralás lesz. Miért mondom el Neked? Mert nagyon meg akarom nyerni ezt az utat. Már találtam 5 személyt, így csak 4o-re van szükségem. Ha ismersz Valakit, akinek jól jönne egy kis extra jövedelem, aki szeret utazni, aki nem fél a változásoktól és megoldásokban gondolkodik, kérlek írj nekem egy e-mailt a zs_julia@yahoo.com címre. Segítesz ezzel nekem. És Másnak is. :) Köszönöm szépen!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Negyven embert aki az üzleti lehetőséggel kíván élni, vagy aki a jutalomutazást akarja elérni? Vagy más kritériumról van szó.

Névtelen írta...

Aki az üzleti lehetőséggel kíván élni, vagyis Ökonet tag tesz. Ilyen 4o személyt keresek. A jutalomutazás következmény lehet, nem kritérium. De van olyan, akit az motivál az Ökonetben, hogy utazni lehet, ráadásul szuper csapattal. Így voltam Egyiptomban a nyáron. Ismersz Valakit, István? Júlia