2010. november 7.

halloween buli

halottak, kurvák, sebhelyes, meszelt és megszelt arcok... és Alkohol, a menedzser

Kedves, értelmes, jóérzésű emberekkel voltam egy társaságban, és ez mindenkire érvényes volt, akit megismertem.
Kezdem megérteni ezt a rocker érzést, hogy miért jó együtt üvölteni a vágyakat, a fájdalmat, hajszolni ezt a rongy életet... Jó buli volt. Mindenki jól szórakozott. Én is.

Aztán egyszer csak... mi ez nyugtalanság a levegőben, mitől szorul össze a gyomrom_
egy lány a melléhez szorítja a fiú karját, akit otthon vár a barátnője, gyorsan mentségeket keresek, végül is nem történt semmi, csak az a csillogás a szemben, ne bámuld, mondom magamnak, szeretném behunyni a szemem, tánc, burkolt és nyílt közeledések, sokat mondó mosolyok, mintha mindenki mindent értene, és már semmi sem számítana, csak ez a lüktetés a zenében, a vérerekben, ő meg miért festette ki ismét a száját a fürdőben, azért a pár mohó tekintetért, érthető, ki tudja, a barátja mikor nézett rá így utoljára, mint most ezek a fiúk, sörzuhany, testnedvek és alkohol kívül-belül, egymáshoz érnek a kezek, és nekem nagyon fáj valami, de mi, tovább bámulok, magamba s az arcomba bámulóba, örülök a mosolyának, a másnak, mert hátha észreveszi Ő, azt, amit keresek, kis dac, hogy szorítson jobban magához, teljesen irracionális, keresem a tekintetét, hátha kitalálom, mire gondol, haza kellene már mennem, én már mindenben benne vagyok, mondja egy lány viccesen, de huncut mosollyal, tényleg, kérdezi a pasi, s közben átkarolja, csak játszanak, szenvedély, erősebb néha az életnél, és én a pasi kislányára gondolok, miért kell mindent tudjak, miért bánt a szemek és mozdulatok mögötti, sweet child of mine, mert én sem vagyok kivétel
hátha mégis



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Get a life!!!!!!!!!!!!!

Zsigmond Júlia írta...

A félreértések elkerülése végett... A bejegyzésem, ha valakiről szól, az egyedül és kizárólag én vagyok. Ne keressétek benne a valós szereplőket. Pár gesztus, a többi fantázia, fikció. Az én benyomásaim, érzéseim, feltevéseim, hangulatom stb. történetbe sűrűsödése ez az írás. Ennyi.

Névtelen írta...

Danke schön! :)