2008. augusztus 13.

Az én Ökonetem

A napokban eszembe jutott egy régi kép. Kislány voltam. Nagyanyám a szomszédasszonyokkal osztotta, hogy milyen nehéz az élet. Én nem értettem, és kérdeztem is, hogy miért nehéz, mert én úgy látom, hogy az élet szép. Erre nagyanyám azt mondta, hogy majd meglátom, amikor felnőtt leszek. Erre nem mondtam semmit, de világosan emlékszem, hogy azt gondoltam és nagyon erősen hittem, hogy az én életem mindig szép lesz.
Aztán persze jöttek pofonok is, de valahogy soha nem tudtam elfogadni, hogy "ilyen az élet". Az én életem olyan, amilyennek megálmodom és megcselekszem. Ebben hiszek.

Miért az Ökonet? Mert albérlet helyett szeretnék a saját lakásomban lakni, stoppolás helyett a saját autómmal közlekedni, a nagyvilágot nem csak képekről csodálni... Mert szeretem a szabadságot, s nem tetszik, ha más dönti el helyettem, hogy mennyit ér az én tudásom, időm... Mert tökéletesen azonosulni tudok az Ökonet cég filozófiájával, ami az egészségvédelem, környezetvédelem, energia-megtakarítás, a tudatosabb élet... Mert nagyon tetszik, hogy nekem abból van pénzem, hogy embereknek segítek a saját álmaik valóra váltásában... Mert jó társaságban vagyok, ahol szeretnek, és tudok fejlődni szellemi, lelki, anyagi vonatkozásban egyaránt... Az Ökonetben van perspektívám arra, hogy megvalósítsam az álmaim.

Mi az Ökonet? Hagyományos multi level marketing (több szintű értékesítés) rendszerben működő magyar cég a fent említett filozófiával és ennek megfelelő termékpalettával.

Mi kell ahhoz, hogy valaki elindítsa és sikerre vigye az Ökonet vállalkozását? Egy döntés, jól meghatározott célok, egy kis alázat, sok-sok szeretet, kitartás, megfelelő önértékelés. Olyan emberi értékek, tulajdonságok, melyek tudatosan fejleszthetőek. A többi megtanulható...

Miért írok az Ökonetről? Mert ez az életformám. Jól esik írni Róla. A legtöbb időmet, energiámat napi szinten erre a tevékenységre fordítom. Mert keresem azokat az embereket, akik változtatni szeretnének az életükön, de még nem tudják, hogy hogyan. Mert úgy gondolom, hogy ma Erdélyben nagy szükség van az Ökonet által képviselt tudásra, lehetőségre és életstratégiára.

A legtöbb ember nincs megelégedve az életével, de ahelyett, hogy megoldásokban gondolkodna, inkább másokat hibáztat, és beletörődik abba, hogy "ilyen az élet". Az igazság az, hogy a saját életünk milyenségének a felelősei kizárólag mi magunk vagyunk. Ha mást akarunk, mást kell tennünk. "Jobb ma meggyújtani egy gyertyát, mint szidni a sötétséget." Ghandi

Nincsenek megjegyzések: